billetter_ikon_tickets.jpg

Information om billetter

Du bør læse den e-mail, som du modtager fra rejsebureauet grundigt. Det vil fremgå på ordrebekræftelsen hvordan I vil modtage jeres billetter. 

Husk altid at tjekke jeres "SPAM-filter" / "Uønsker post". 

Hvis I ikke har modtaget nogen billetter inden 3 dage før afrejsen, så kontakt os eller vor partner Travianet på mail: [email protected] eller telefon 0049 991 2967 67075. Travianet har åbent hverdag alle ugens 7 dage fra kl 8:00 til 22.00. Lørdag og søndag dog fra kl 9.00. De taler også engelsk.

 

Hvad skal jeg kigge efter? 

 De kalder "billetter" for noget forskelligt. Kig efter ord som: 

Rejsegutschein.

- Reiseunterlagen. 

- Voucher. 

- Kupon. 

- Reiseplan / TICKETLOS (der plejer typisk at stå noget om "TICKETLOS" øverst på side 2).

99 % af alle "billetter" er TICKETLOS. Altså her skal I bare tage Rejseplanen med som I modtager fra rejsebureauet.

 

Hvordan modtager jeg mine billetter?

Der tre forskellige måder, som du kan modtage dine billetter på:

1. Via alm. post.

2. Pr. e-mail, hvor billetterne er vedhæftet. 

3. Som TICKETLOS (ingen fysisk billet eller billetter) eller via e-mail. 99 % alle billetter.

 

Hvornår modtager du dine billetter?

Som regel modtager du dine billetter ca. 5-10 dage før afrejse. Hvis du ikke har modtaget nogen 3 dage før afrejsen, så kontakt venligst os. 

Er det TICKETLOS kommer rejseplanen for det meste ret kort efter at hele rejsen er betalt. Omkring 3 til 4 uger før afrejse.

Ved LastMinute er det normalt at man henter billetterne i lufthavnen eller modtager dem pr. e-mail. 

Har du bestilt rejsen i god tid kan du godt komme ud for at modtage dine billetter i god tid. 

Billetter mangler