Last-minute rejser

Find dit svar i artiklen

Hvad skal jeg være opmærksom på ved køb af "Last Minute" rejser?
Ved køb af Last Minute Rejser er der er par ting, vi beder jer være opmærksomme på. Først og fremmest er det ikke altid, at de tyske rejseselskaber har tid nok til at sende jeres billetter til jer, fx hvis I bestiller en rejse dagen før afrejsedatoen.

iStock-810100218.jpg

Derfor kan det forekomme, at I skal hente jeres billetter ved AHS-skranken i Hamborg lufthavn. (Se billede af skranken nederst på denne side). Her vil personalet stå klar til at printe jeres billetter til jer og sende jer godt afsted på rejsen. Vi gør dog opmærksom på, at det ikke er altid, at I skal hente jeres billetter her - selv ved køb af Last Minute Rejser. Hos nogle rejseselskaber bliver billetterne tilsendt med det samme, efter at bestillingen er gennemført på vores hjemmeside.

Hvis I er i tvivl, om I kan nå at modtage jeres billetter pr. mail, eller om I skal hente dem i AHS skranken i Hamborg lufthavn, så tøv ikke med at kontakte os på på 77348117 eller på vores mail [email protected]

Det kan også være, at der ved køb af en Last Minute Rejse ikke er tid nok til at hæve pengene for rejsen på jeres kreditkort - udenlandske transaktioner kan tage op til 3-5 hverdage at gennemføre. Det kan derfor være, at I først skal betale ved AHS-skranken i Hamborg lufthavn. I de fleste tilfælde kan der betales med MasterCard, men nogle tyske rejseselskaber modtager kun kontanter ved skranken i Hamborg lufthavn.

 Har I bestilt en rejse og skal afsted et par dage efter, er det en god idé at kontakte Skov Rejser for at høre, hvordan I skal betale for rejsen.

Kunne du bruge svaret til noget?

Tilkendegiv venligst din rating af artiklen:
1 2 3 4 5
Tak for dine svar! Vi sætter pris på din feedback.
Last-minute rejser Rated 5 / 5 based on 1 reviews. | Læs artikel