Vi kom ikke med vores fly

Find dit svar i artiklen

Forhindret i at nå sit  fly 

Det kan ske, at man ikke når sit fly eller af andre årsager ikke kommer med. Vi har oplevet et par gange i gennem tiderne, at kunder ikke nåede deres fly. Det er også sket, at pas er udløbet eller man har glemt sit pas.

Som regel vil vores kunder gerne af sted alligevel, så hvad kan man gøre ?

De, trods alt, få kunder vi har haft, som ikke nåede deres fly, har booket nyt fly samme dag eller dagen efter. Det er selvfølgelig for egen regning.

adult-airport-apparel-993607.jpg

Det er meget vigtigt, at inden I booker nye fly, at I sikrer jer, at jeres charterrejse stadig er gyldig. Altså at jeres hotel etc. stadig er jeres. I princippet annulleres rejsen, så snart I ikke har tjekket ind. Så kontakt straks rejsebureauet og kan det ikke lade sig gøre kontakt så Travianet eller os. Vi har ikke så meget åbent som Travianet, så de kan være de bedste at kontakte. Mange af rejsebureauerne har kontor i Hamborg Lufthavn, så der kan I også tjekke først.

Transfer vil ret sikkert annulleres, da I ankommer med andet fly.

Så snart I har sikret jer, at hotellet er ledigt, kan I booke nye flybilletter. Sikrer jer også, jeres hjemrejse stadig er gældende, så I “kun” skal booke udrejse.

Så kør i god tid. Det er ferie. Sikrer jer, jeres pas er gyldige og alle navne på billetterne er, som de står i passene. Husk, at alle familiemedlemmer skal have eget pas.

Kunne du bruge svaret til noget?

Tilkendegiv venligst din rating af artiklen:
1 2 3 4 5
Tak for dine svar! Vi sætter pris på din feedback.
Vi kom ikke med vores fly Rated 5 / 5 based on 1 reviews. | Læs artikel